*Livrare gratuită la comenzi peste 1000 de lei.

Livrare Și Retur

Consumatorul poate solicita returnarea produselor în următoarele situații:

Produsul nu este conform cu specificațiile de pe site. Dacă produsul comandat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile din oferta noastră, Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii.

Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. În această situație, costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de The Luxury Bed.

Produse ce au fost livrate greșit. Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată imediat, iar Consumatorul va refuză recepția. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire, iar dacă produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. În această situație, costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de The Luxury Bed.

Produsul poate fi returnat numai dacă este în condiții perfecte, inclusiv ambalajul, adică să nu prezinte sub nici o formă semne de uzură sau consum, fire trase, materiale rupte sau agățate, spălate, să fie nedesfacut, respectiv sigilat.

Returul, fără a preciza motivul nu este posibil în situația în care produsul a fost parțial folosit. Nu este acceptat returul acestor produse din motive igienice .

Returnarea produselor realizate la comandă, nu este posibilă, deoarece acest serviciu este unul personalizat.

În funcție de starea produsului returnat, se va decide dacă rambursarea poate fi acceptată.

Numai în anumite situații care depind numai de decizia Vânzătorului, acceptăm returnarea produselor dacă acestea au fost folosite o singură dată sau prezintă mici urme de uzură. În astfel de cazuri Vânzătorul va face o verificare asupra produsului și va stabilii valoarea care trebuie returnată Cumpărătorului (cumpărătorul trebuie să precizeze un cont IBAN în RON, compus din 24 de caractere).

Va rugăm să luați în considerare că produsele desfăcute și utilizate care nu reprezintă un defect calitativ, nu pot fi returnate. Va mulțumim pentru înțelegere.

În cazul returnării/înlocuirii a produselor că urmare a renunțării la cumpărare, costurile de returnare/înlocuire sunt suportate de către client. Renunțarea la cumpărare în mod repetat va putea fi considerată un abuz.

Condițiile de retur specifice anumitor categorii de produse:

Conform OG 34/2014 din 04/06/2014, produsele care prezintă cutie și folie sigilată în momentul vânzării se pot returna doar dacă sunt sigilate. Produsele care nu mai au ambalajul original complet în care au fost livrate nu se mai pot returna.

Solicitare retur

În cazul în care ați achiziționat produse de la noi și doriți să depuneți o plângere, va rugăm să luați legătură cu departamentul suport clienți, prin e-mail contact@theluxurybed.ro, sau la telefon +0745 699 411. Cererea de retur va fi înregistrată de noi, astfel încât dumneavoastră să nu fiți taxați pentru acest serviciu.

Procedura retur

Trimiteți pe adresa contact@theluxurybed.ro, un mail cu subiectul” Cerere retur” în care să se specifice: numărul de factură/numărul de comandă ;data comenzii produsul ce urmează a fi returnat, starea produsului la momentul cererii, motivul returnării. Anexați o copie a facturii și informații prin care putem identifica achiziția dumneavoastră.

Sigilați produsul/produsele în folie cu bule pentru protecție și apoi într-o cutie de carton astfel încât să nu se deterioreze pe parcursul traseului.

Mai mult, va rugăm să indicați modul în care vom proceda în cazul în care returul dumneavoastră este acceptat, și anume în cazul în care bunurile necesită un schimb (același produs) sau se restituie suma. În cazul unei cereri de restituire a banilor, indicați contul IBAN în RON (24 de caractere) în care doriți să efectuăm restituirea sumei. Nu uitați să ne furnizați detalii complete de contact, numărul comenzii, adresa de e-mail și numărul de telefon, pentru a procesa solicitarea corect și rapid. Restituirea contravalorii comenzii/ produsului în cazul în care returul este acceptat se va face în termen de 14 zile.

Produsele nu se pot restitui direct agenților de livrare, în cazul unei reclamații.

Cele mai vândute:
COȘ 0
RECENT VĂZUTE 0

Ofertă Personalizată
PRIVATE LABEL

Ofertă Personalizată PERDELE & DRAPERII

Ofertă Personalizată LENJERII DE PAT

Notă: Pentru toate plățile de lenjerie premium și custom, nu se acceptă plata la livrare.